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IVR (Interactive Sprach Steuerung)

IVR (Interactive Voice Response) is a well-known customer support feature that can do wonders for your help desk. If your agents are feeling overwhelmed, customers are unable to connect via phone or simply if you want to make things more organized, IVR trees can do the trick. You can set them up, customize them, and figure out what works the best for you.

LiveAgent features a comprehensive IVR online designer tool where anyone can design their own IVR trees (yes, even if you have zero technical experience). Interactive Voice Response lets you route calls in your call center software to the right departments or agents. In other words, it lets your calling customers get to the right agents, directly.

IVR (Interactive Sprach Steuerung)
IVR Interactive Sprach Steuerung

A typical IVR tree would take the customer to the expected department, like the Billing department after the customer presses a specific number on her phone.

Online IVR Designer Programm

Führen Sie eine tägliche Promo durch oder müssen Sie eine kurze Ankündigung in Ihrer Begrüßungsnachricht machen? Nehmen Sie alle IVR-Audiodateien direkt im Online IVR-Designer-Tool auf.

IVR (Interactive Sprach Steuerung)
IVR Interactive Voice Response Einrichtung

Mit dem Online IVR Designer-Tool können Sie Ihren IVR-Baum direkt in LiveAgent von Grund auf neu entwerfen und schreiben, einschließlich der Aufzeichnung oder des Hochladens Ihrer eigenen Audiodateien in den Baum.

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