Überwachen Sie die Verfügbarkeit Ihrer Agenten. Zeigen Sie die Uhrzeit (Datum, Stunden, von bis bis) an, zu der Ihre Agenten online sind. Filtern Sie Statistiken nach Abteilungen. Die Verfügbarkeit von Agenten kann in eine CSV-Datei exportiert werden.

Agent Verfügbarkeit Reports sind vorhanden für:
- Tickets
- Chats
- Anrufe
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent 5.36 – Verbesserungen und Fehlerbehebungen
Erfahren Sie mehr über LiveAgent - eine Plattform, die Geschäfts- und Supportlösungen bietet. Nutzen Sie verschiedene Kommunikationskanäle wie Chat, Anrufe und Videoanrufe.