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mideast_from mideast_to
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Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent Preise
We bill in USD and the final billing amount is based on the USD/EUR conversion rate from the day your account was created.
Helpdesk-Software für alle Kanäle, komplett mit fortgeschrittener Automatisierung, Live-Chat, sozialen Integrationen und Callcenter-Funktionen
14-tägige kostenlose Probeversion
Keine Kreditkarte erforderlich
Upgrade & Pay As You Go
Keine Verträge
Keine Installierungsgebühr
Jederzeit Kündbar
Ticket

Ticket

Ein Must-Have Organisationstool für E-Mail-Ticketing

$15/Agent/Monat
€12/Agent/Monat
  • Unbegrenzter Ticketverlauf
  • Unbegrenzte E-Mail-Adressen
  • Fortgeschrittene Berichte
  • Kundenportal + Forum
  • API + Integrationen
  • Regeln und Zeitregeln
  • Kundenservice
  • White-Glove-Setup
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Eine robuste Lösung für Live-Chat und Ticketing auf allen Kanälen

$29/Agent/Monat
€24/Agent/Monat

Alles im Ticket, plus:

  • Unbegrenzte Chat-Schaltflächen
  • Feedback-Management
  • Besucherüberwachung in Echtzeit
  • Proaktive Chat-Einladungen
  • Chat-Zufriedenheitsumfragen
  • Soziale Netzwerke*
  • Zeit-Tracking*
  • Audit-Log*
All-inclusive

All-inclusive

Ein kräftiger Helpdesk für alle Kanäle mit 180+ Funktionen

$39/Agent/Monat
€32/Agent/Monat

Alles im Ticket + Chat, plus:

  • Callcenter-Support
  • Videoanruf
  • IVR
  • Anrufweiterleitung und -transfer
  • Hardware IP-Telefon
  • Unbegrenzte Anrufaufzeichnung
  • Alle mit Stern gekennzeichneten Services von vorherigen Paketen sind in diesem Paket kostenlos
Free

Kostenlos

Für immer kostenlos mit einigen Einschränkungen

$0/Agent/Monat
€0/Agent/Monat
  • 7 Tage Ticketverlauf
  • 1 Chat-Schaltfläche
  • 1 Telefonnummer
  • 1 E-Mail-Adresse
  • B Grundlegende Berichte
  • Kundenportal + Forum
  • Unbegrenzter Ticketverlauf Alle Tickets stehen Ihnen zur Verfügung, wann immer Sie sie brauchen. LiveAgent speichert alle Tickets für einen unbegrenzten Zeitraum.
  • Unbegrenzte E-Mail-Adressen Verbinden Sie eine uneingeschränkte Zahl an E-Mail-Adressen (Verkauf, Marketing, Tech-Support) mit Ihrem LiveAgent-Konto, um reibungslosen unternehmensweiten Support zu garantieren.
  • Fortgeschrittene Berichte Erstellen Sie fortgeschrittene Berichte (Kanäle, Angestellte, Abteilungen, SLA-Einhaltung, etc.) in Form von Balkendiagrammen, Kreisdiagrammen, Bereichdiagrammen oder Liniendiagrammen.
  • Kundenportal + Forum Nutzen Sie unser Kundenportal, um Ihre eigene Wissensdatenbank aufzubauen. Füllen Sie sie mit Foren, How-to-Artikeln, FAQs, und Feedback- und Vorschlagboxen.
  • API + Integrationen Integrieren Sie Lieblingsanwendungen mit unserer Helpdesk-Software über unseren einzigartigen API-Key. Verbinden Sie Abrechnungssysteme, KBMs, Zusammenarbeitungstools und mehr.
  • Regeln und Zeitregeln Erstellen Sie eigene durch Handlungen ausgelöste oder zeitbedingte Automatisierungsregeln, um sich wiederholende Aufgaben, die nicht die Aufmerksamkeit Ihrer Angestellten erfordern, zu beschleunigen.
  • Kundenservice Kontaktieren Sie uns auf einem beliebigen Kommunikationskanal, falls Sie Unterstützung benötigen. Wir bieten Kundensupport rund um die Uhr und das ganze Jahr lang an.
  • White-Glove-Setup Lehnen Sie sich zurück und entspannen Sie sich, während wir Ihr LiveAgent-Konto für Sie einrichten Loggen Sie sich in ein Helpdesk-System ein, das bereit zur Verwendung ist, die Produktivität Ihrer Angestellten fördern und die Qualität Ihres Kundenservices verbessern wird.

Alles im Ticket, plus:

  • Unbegrenzte Chat-Schaltflächen Platzieren Sie eine unbegrenzte Anzahl an Chat-Schaltflächen auf verschiedenen URLs Ihrer Webseite. Zeigen/Verstecken Sie jede Schaltfläche basierend auf bestimmten Verhaltensauslösern.
  • Feedback-Management Ermutigen Sie Kunden dazu, Ihnen neue Ideen und Feedback für zukünftige Entwicklungen zu senden.
  • Besucherüberwachung in Echtzeit Überwachen Sie, was Besucher auf Ihrer Webseite machen. Sehen Sie, welche URLs sie geöffnet haben, wie lange sie auf jeder Seite verbringen und werden Sie benachrichtigt, wenn sie sich eine neue Seite auf Ihrer Webseite ansehen.
  • Proaktive Chat-Einladungen Nehmen Sie mit proaktiven Chat-Einladungen Kontakt zu den Besuchern Ihrer Webseite auf. Lassen Sie sie wissen, dass Sie da sind, falls sie Hilfe benötigen.
  • Chat-Zufriedenheitsumfragen Erhalten Sie sofortiges Feedback nach jeder Live-Chat-Sitzung. Finden Sie heras, was Sie noch verbessern können, was richtig gemacht wird und überwachen Sie die Kundenzufriedenheit im Laufe der Zeit.
  • Soziale Netzwerke* Erhalten Sie die Kontrolle über Ihre sozialen Medien. Integrieren Sie LiveAgent mit Facebook, Instagram, Twitter und Viber, um alle Kommentare, Nachrichten und Erwähnungen direkt in Form eines Tickets in Ihren Helpdesk zu übertragen.
  • Zeit-Tracking* Erfassen Sie Ihre Arbeitsgewohnheiten. Sehen Sie, wie lange es dauert, bis auf ein Ticket geantwortet wird oder wie lange Ihre Pausen waren.
  • Audit-Log* Fällt Ihnen etwas merkwürdiges auf? Sehen Sie sich das Audit-Log an, um alle Handlungen zu sehen, die ein Angestellter in einer bestimmten Zeitspanne erledigt hat.

Alles im Ticket + Chat, plus:

  • Callcenter-Support Erstellen Sie ein vollfunktionierendes virtuelles Callcenter, komplett mit ACD, IVR, fortgeschrittenen Rückrufoptionen und mehr.
  • Videoanruf Hätten Sie es lieber persönlicher? Beginnen Sie einen Videoanruf, um ein einzigartiges, personalisiertes Supporterlebnis für Ihre Kunden zu schaffen.
  • IVR Hätten Sie es lieber persönlicher? Beginnen Sie einen Videoanruf, um ein einzigartiges, personalisiertes Supporterlebnis für Ihre Kunden zu schaffen.
  • Anrufweiterleitung und -transfer Unsere Callcenter-Software ist mit ACD und begleiteten Anruftransfers ausgestattet. Genießen Sie noch heute reibungslose Anrufweiterleitungen von einem Angestellten zu einem anderen.
  • Hardware IP-Telefon Würden Sie lieber ein Hardware-Telefon verwenden? Kein Problem! Verbinden Sie es einfach mit LiveAgent, um Anrufe zu bearbeiten. Sie müssen keine Softphones verwenden oder Anrufe im Browser beantworten, wenn Sie nicht möchten.
  • Unbegrenzte Anrufaufzeichnung Alle eintreffenden und ausgehenden Anrufe, die mit LiveAgent getätigt werden werden für Sie automatisch aufgezeichnet. Greifen Sie jederzeit auf die Anrufaufzeichnungen zu, um sie für die Qualitätssicherung, Schulung oder rechtliche Zwecke zu nutzen.
  • Alle mit Stern gekennzeichneten Services von vorherigen Paketen sind in diesem Paket kostenlos
  • 7 Tage Ticketverlauf Jedes Ticket kann für maximal 7 Tage nach Erhalt angesehen werden. nach 7 Tagen ist das Ticket nicht länger verfügbar.
  • 1 Chat-Schaltfläche Fügen Sie einer URL Ihrer Wahl eine Chat-Schaltfläche hinzu.
  • 1 Telefonnummer Verbinden Sie eine Telefonnummer, um Anrufe über Ihr virtuelles Callcenter zu erhalten und zu tätigen.
  • 1 E-Mail-Adresse Verbinden Sie eine E-Mail-Adresse mit unserer Ticketing-Software, um alle E-Mail-Anfragen zeitnahe zu organisieren, tracken und beantworten.
  • Grundlegende Berichte Erhalten Sie einen vollständigen Überblick über Ihre Analytik und Angestelltenleistungen. Erstellen Sie Berichte in mehreren Formaten, inklusive Balkendiagrammen, Kreisdiagrammen oder Liniendiagrammen.
  • Kundenportal + Forum Nutzen Sie unser Kundenportal, um Ihre eigene Wissensdatenbank aufzubauen. Füllen Sie sie mit Foren, How-to-Artikeln, FAQs, und Feedback- und Vorschlagboxen.
  • Kundenservice Wir bitten Kundensupport rund um die Uhr und das ganze Jahr lang an. Kontaktieren Sie uns auf Live-Chat, E-Mail, soziale Medien oder über unser Kundenportal. Wir bieten auch mehrsprachigen Support an.
* Die Kosten für den Service werden laut der Preisliste verrechnet, welche Sie in dem Vergleich der Pläne unten finden
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Ticket

Ticket+Chat

All-inclusive

Kostenlos

Ticket

Ticket

$15/agent/month
€12/Agent/Monat
Ticket+Chat

Ticket+Chat

$29/Agent/Monat
€24/Agent/Monat
All-inclusive

All-inclusive

$39/Agent/Monat
€32/Agent/Monat

Free

Kostenlos

$0/Agent/Monat
€0/Agent/Monat
Kommunikationskanäle
Kundenportal
Erstellen Sie ein Kundenportal mit einer Wissensdatenbank, Forum und FAQs. Kundenportal funktion
Kontaktformulare
Erlauben Sie es Kunden, Sie über Kontakt formulare direkt auf Ihrer Webseite zu kontaktieren.Kontaktformularfunktion
Slack-Benachrichtigungen
Sie erhalten eine Slack-Benachrichtigung auf LiveAGent, wann immer Sie ein Ticket oder eine Ticketantwort erhalten. Slack -Benachrichtigungsfunktion
Kundenforum
Erstellen Sie ein Online-Gemeinschaftsforum für Ihre Nutzer. Regen Sie sie an, Fragen zu stellen, Antworten zu teilen und Diskussionen zu leiten. Kundenforumfunktion
E-mail Ticketing (E-Mail-Adressen)
Smartes E-Mail-Ticketing sorgt dafür, dass keine E-Mails verloren gehen oder unbeantwortet bleiben. Unser Ticketingsystem verhindert auch doppelte Antworten mit der Angestelltenkollisionserkennung. Ticketingfunktion
Unbegrenzt
Unbegrenzt
Unbegrenzt
1 Email adresse
Live chat
Gewinnen Sie das Vertrauen der Kunden und fördern Sie die Verkäufe mit personalisiertem, Live chat support in Echtzeit. Live chat funktion
Unbegrenzt
Unbegrenzt
1 Chat-Schaltfläche
Proaktive Chateinladungen
Interagieren Sie mit den Besuchern Ihrer Webseite, indem Sie sie zum Chat mit Ihren Angestellten einladen. Proaktive Chateinladungsfunktion
Feedback-Management
Regen Sie Kunden an, neue Ideen und Feedback für zukünftige Entwicklungen einzusenden. Feedback & Vorschlagfunktion
Instagram
Vereinheitlichen Sie alle Kommenatre und Erwähnungen Ihrer Instagram Seite und antworten Sie direkt von Ihrem LiveAgent-Ticketingdashboard. Instagramfunktion
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Viber
Antworten Sie auf Viber-nachrichten direkt von Ihrem LiveAgent-Dashboard. Viberfunktion
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Twitter
Überwachen Sie wichtige Schlüsselwörter und antworten Sie auf Tweets, die eine Handlung erfordern. Alle Antworten werden von LiveAgent als Tweets gesendet. Twitterfunktion
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Facebook
Antworten Sie auf Facebook-Nachrichten, -Beiträge, -Kommentare oder -Erwähngen direkt von LiveAgent. Facebook funktion
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
39$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Call center support
Wählen Sie Ihren VoIP-Anbieter von der Liste unserer Partner, richten Sie unbegrenzte Agentengeräte ein und beginnen Sie, Telefonanrufe direkt von Ihrem Browser zu beantworten. Call center support
1 Telefonnummer
Videoanruf
Erhöhen Sie die Outbound-Verkäufe und verbessern Sie die Kundenzufriedenheit mit unserer Videoanruffunktion. Sprechen Sie mit Kunden persönlich und vergessen Sie nicht zu lächlen! Videoanruffunktion
Konversations-Management
Ticketverlauf
Speichern Sie alle Tickets und Chat-Transkripte für unbegrenzte Zeit. Greifen Sie jederzeit auf alle vorherigen Tickets, Unterhaltungen und Anrufaufzeichnungen für die Qualitätssicherung, rechtliche und Trainingszwecke zu.
Unbegrenzt
Unbegrenzt
Unbegrenzt
7 days
Tickets zusammenführen
Haben Sie mehrere Tickets über das gleiche Problem erhalten und möchten Sie verbinden? Kein Problem! Verwenden Sie unsere Tickets zusammenführen-Funktion.
Custom ticket fields
Haben Sie wertvolle Informationen erfahren? Erstellen Sie ein eigenes Ticketfeld und fügen Sie es im Ticket-Infopanel ein. Eigenes Ticketfeld-Funktion
Tickets trennen
Haben Sie ein Ticket mit mehreren Anfragen erhalten? Teilen Sie das Ticket entzwei und weisen Sie jedes einem anderen Agenten/Abteilung zu. Tickets teilen-Funktion
Interne tickets
Erstellen Sie eine interne Notiz für Ihre Kollegen. Die Notizen sind nur für Agenten sichtbar. Sie müssen Sie also nicht sorgen, dass andere Endbenutzer oder Kunden Ihre privaten Notizen sehen können. Interne Tickets
Anhänge
Nutzen Sie einfach drag and drop um Anhänge (Bilder, Musik, Videos, Dokmente, etc.) mit Kunden zu teilen. Anhängefunktion
Ticket-Massenhandlungen
Wählen Sie gleichzeitig mehrere Tickets und führen Sie Massenhandlungen durch, um Zeit zu sparen. Mit dieser Funktion können Sie mehrere Tickets mit einem Klick lösen, transferieren oder löschen. Ticket-Massenhandlungsfunktion
Lösungs-Algorithmus
Priorisieren Sie Tickets, die laut SLAs und Erhaltsdatum sofort gelöst werden müssen, automatisch. Lösungsfunktion
Ticket-Zufriedenheitsumfrage
Senden Sie automatisch nach jeder Interaktion Ticket-Zufriedenheitsumfragen aus, um sicherzustellen, dass Ihre Kunden hochqualitativen Service erhalten.
Eigene Markierungen
Fügen Sie eigene Markierungen hinzu, um Tickets zu sortieren und zu filtern, während Sie ihre Inhalte auf einen Blick sehen.
Eigene Ticketfilter
Erstellen Sie einzigartige Ticketfilter filters, um das Suchen und Filtern zu erleichtern. Eigene Ticketfilterfunktion
Agentennotizen in Tickets
Fügen Sie Tickets private Notizen hinzu. Private Notizen sind nur für Agenten sichtbar, sodass Sie sich nicht sorgen müssen, dass Ihre Kunden oder andere Endbenutzer sie sehen können. Agentennotizen in Ticketsfunktion
Echtzeit-Dashboards
Ein Echtzeit-Überblick Ihrer Nutungsstatistiken.
Tickettransfers
Transferieren Sie Tickets mit einem Klick an Agenten oder Abteilungen, die sie am Besten bearbeiten können.
WYSIWYG-Editor
Nutzen Sie unseren WYSIWYG-Editor, um die Inhalte Ihrer E-Mails, E-Mail-Vorlagen und Wissensdatenbank-Artikel zu entwerfen. WYSIWYG-Editorfunktion
Mehrere Ticketregisterkarten
Lösen Sie mehr als ein Ticket zur gleichen Zeit? Kein Problem! Öffnen Sie mehrere Ticketregisterkarten in Ihrer LiveAgent-App und wechseln Sie zwischen ihnen. Mehrere Ticketregisterkarten-Funktion
Geschäftszeiten
Wann sind Sie für Ihre Kunden da? Lassen sie es mit der Geschäftszeiten-Funktion wissen
Abteilungen
Erstellen Sie Abteilungen für Verkauf, Marketing und Tech-Support um Tickets einfacher weiterzuleiten und Aufgaben aufzuteilen.Abteilungsfunktion
Canned answers
Speed up your responses by using predefined sequences of text. Canned answers feature
Contacts & Groups
Segment customers by interests, age, nationality, or any other metric. Contacts feature & Groups feature
Predefined answers
Create predefined answers for support queries that can be answered with a generic response. Predefined answers feature
Chat transcripts
Do your customers need a copy of the conversation they’ve had with you? Provide them with chat transcripts via email.
Limited to 1 Chat button
File sharing over chat
Our live chat supports JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, and TXT file sharing.
Limited to 1 Chat button
Mobile chat window
Our live chat widgets are responsive - customers can start chats on mobile or desktop with ease.
Limited to 1 Chat button
Chat welcome message setting
Send out automated chat welcome messages to your new website visitors to showcase that you’re online and available to help them as needed.
Limited to 1 Chat button
Real-time visitors monitor
Monitor what your website visitors are up to. See which URLs they have open, how long they’ve been browsing each page, and get notified when they navigate to a new page on your website.
Chat Satisfaciton Surveys
Get immediate feedback after each customer interaction. Find out how you can improve, what was done right, and monitor customer satisfaction over time. Agent ratings feature
Time Tracking
Gain a deeper understanding of your help desk's performance by tracking your agent’s working habits. See how long it takes them to respond to each ticket, how long they were online, or how long their breaks were. Time tracking feature
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Call Queuing
If all online agents are busy with ongoing calls, LiveAgent will automatically create a call queue for new callers. Call queue indicator
Limited to 1 Phone number
IVR
Improve your customer’s call center experience by designing comprehensive interactive voice response (IVR) trees that route them to the correct support department or agent. IVR feature
Unlimited call recordings
Unlimited call recording ensures that you are always protected with high quality recordings of your calls whenever you need them most. Unlimited call recordings feature
Call routing & transfers
Our call center software is equipped with ACD and attended call transfers. Enjoy seamless call transitions from one department or agent to another starting today. Call routing and Call transfers feature
Customization
API
Connect various programs, software, or tools with LiveAgent and automate countless tasks. API feature
Customer mail templates
Configure email templates for your customers and agents. All the email templates sent from LiveAgent can be formatted as HTML or plain text emails. Mail templates feature
Rules & Time rules
Create custom triggers, automation rules, and time rules to speed up repetitive tasks that don’t require the attention of your agents. Rules and Time rules feature
Gamification
Motivate, entertain, increase productivity, and foster collaboration in teams. Gamification feature
Contact form widgets customization
Choose a contact form widget from our template gallery and customize it to match your business’s aesthetic.
Limited to 1 form
Chat widgets customization
Choose a chat widget from our template gallery and customize it to match your business’s color palette.
Limited to 1 form
Chat invitations widgets customization
Choose a chat invitation design from our template gallery and customize it according to your needs.
Sound configuration
Customize or disable any notification sounds that you hear in LiveAgent. Choose from our existing sounds or upload your own files. Sound configuration feature
5$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Search & replace
LiveAgent can automatically search for specific strings in every incoming message and replace them with something else before being displayed or stored in the database. Search & replace feature
9$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Call widgets customization
Create enticing call widgets or choose from our template gallery. Customize any existing design according to your needs.
Limited to 1 chat
Video call widgets customization
Create engaging video call widgets or choose an existing design from our template gallery. Customize any existing template according to your needs.
Additional Knowledge base
Multi knowledge base* gives you the opportunity to create an unlimited amount of separate customer portals, where each one of them can have its own unique design, settings, and content. Additional Knowledge base
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Branding free
Remove LiveAgent branding from live chat windows and buttons, knowledge base/customer portal, call windows and buttons, contact forms, feedback forms, and email templates.
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
19$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Reporting
Basic Reports
Analytics overview
Get an overview of your customer support. See who is interacting with your company and monitor the service they’re receiving. Analytics overview feature
Performance report
Monitor the performance of your support agents. See who is the most productive, who prefers e-mails over live chats, and who delivers consistent results over time. Performance report feature
Advanced Reporting
Agent report
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agent report feature
Agents ratings
Generate agent rating reports complete with customer’s comments. Agents ratings feature
Department report
Generate reports about each department's number of answered tickets, chats, calls, and more during a specific time range. Department report feature
Channel report
LiveAgent provides you with detailed insights about every communication channel: email, live chat, call center, contact forms, Instagram, Facebook messages, Tweets etc. Channel report feature
Tag report
Generate tag reports from a specific period of time. Individual entries can be sorted by time range, department, channel, and agent. Tag report feature
Ticket history
Filter tickets by day, week, month, year, or a custom date range to generate a ticket history report. Find out which departments had the most assigned tickets, which agents solved them, their current statuses, and more.
Time report
Find out how long it took to answer tickets from a specific time range. Individual entries can be sorted by agent, ticket, customer, company, report date, billed date, type (manual, auto). Time report feature
My work report
Generate reports about the work you’ve done in a day, week, month, year, or during a custom date range. Find out how many tickets were assigned to you, from which channel they came from, and their current status.
Agent availability for calls, chats, ticket
Monitor the availability of your agents and see exactly when they're online (date, hours, from, to). Agent availability feature
Call, chat availability
Generate reports about each agent’s availability to answer calls and chats. Discover who’s most involved, and who needs to ramp up their support efforts.
Call, chat, ticket load
Find out which agents had the most tickets, calls, and chats assigned to them to compare and optimize your agent’s workloads.
SLAs with Reports
Call, chats, tickets SLA compliance
LiveAgent offers a report of fulfilled and missed SLAs from a specific time range and department. Individual entries can be sorted by department, agent, and date. SLA compliance feature
Call, chats, tickets SLA log
LiveAgent offers a log of fulfilled and missed SLAs from a specific time range and department. Individual entries can be sorted by requester, Ticket ID, SLA start time, department, agent, due date, close date, and SLA remaining/overdue time. SLA log feature
Integrations
Squarespace
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your Squarespace websites. Squarespace integration
1 Chat button
Weebly
LiveAgent’s Weebly integration enables you to place live chat buttons on your Weebly websites. Weebly integration
1 Chat button
Wix
LiveAgent’s Wix integration enables you to place live chat buttons on your Wix websites. Wix integration
1 Chat button
WordPress
LiveAgent’s WordPress integration enables you to place a live chat button on your WordPress site or blog. Turn your website into powerful WordPress HelpDesk or WordPress live chat with LiveAgent. WordPress integration
1 Chat button
PipeDrive
Register new PipeDrive deals and view all registered deals pertaining to the customer that you are assisting. PipeDrive integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ActiveCampaign
Integrate ActiveCampaign with LiveAgent to automate processes like creating new deals, updating contacts, and more. ActiveCampaign integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subscribe and unsubscribe contacts from your MailChimp mailing lists directly from LiveAgent. MailChimp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Jira
Connect Jira with your LiveAgent account to view tickets related to Jira tasks, merge tasks with tickets from specific customers, and search for Jira tickets in LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Track events of live chat sessions in Google Analytics. Thanks to this data you can evaluate the impact of live chat on conversions or your agents on company sales. Google Analytics integration
Zapier
Connect Zapier with your LiveAgent account to set up custom triggers that perform desired actions. Zapier integration
Magento 2
Gather insights about your customer’s previous orders from your Magento store directly from your LiveAgent ticket details panel. Magento 2 integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Prestashop
Place a live chat widget on your Prestashop site and view your customer’s orders directly from your LiveAgent ticket details panel. Prestashop integration
Shopify
Place a live chat button on your Shopify store. Shopify integration
1 Chat button
Bigcommerce
Place a live chat button on your Bigcommerce store. Bigcommerce integration
Opencart
Place a live chat button on your Opencart store. Opencart integration
Salesforce (soon)
Add new or edit existing deals in your SalesForce pipeline directly from your LiveAgent ticket info panel. Reduce duplicate data entry across different applications and focus on providing a seamless support experience for your most valued customers instead.
CMS
SpringBuilder
Add a live chat button to your SpringBuilder website to speed up problem resolution and communication with your customers. SpringBuilder integration
1 Chat button
Joomla!
If you want to add one of our live chat buttons to your Joomla site, you can do so by inserting the button's code into your Joomla footer. Joomla! integration
1 Chat button
Adobe Business Catalyst
LiveAgent's Adobe Business Catalyst integration enables you to place a live chat button on your Adobe Business Catalyst website. Adobe Business Catalyst integration
1 Chat button
Drupal
Connect with your customers in real-time by placing a live chat button on your Drupal website. Utilize offline forms and help desk capabilites as well. Drupal integration
1 Chat button
ExpressionEngine
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your ExpressionEngine websites. ExpressionEngine integration
1 Chat button
GoDaddy
LiveAgent’s integration with GoDaddy enables you to place a live chat button on your GoDaddy website. GoDaddy integration
1 Chat button
Squarespace
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your Squarespace websites. Squarespace integration
1 Chat button
SpringBuilder
Add a live chat button to your SpringBuilder website to speed up problem resolution and communication with your customers. SpringBuilder integration
1 Chat button
uKit
LiveAgent’s uKit integration enables you to place a live chat button on your uKit store. uKit integration
1 Chat button
Web.com
LiveAgent’s Weebly integration enables you to place live chat buttons on your Weebly websites. Weebly integration
1 Chat button
Wix
LiveAgent’s Wix integration enables you to place live chat buttons on your Wix websites. Wix integration
1 Chat button
WordPress
LiveAgent’s WordPress integration enables you to place a live chat button on your WordPress site or blog. Turn your website into powerful WordPress HelpDesk or WordPress live chat with LiveAgent. WordPress integration
1 Chat button
CRM
Salesflare
Extract customer data from chats and forms and save it directly into Salesflare from your LiveAgent ticket info panel. Salesflare integration
PipeDrive
Register new PipeDrive deals and view all registered deals pertaining to the customer that you are assisting. PipeDrive integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Vectera
Schedule meetings, classes, or even face to face calls with customers directly from LiveAgent. Vectera integration
Highrise
Activate the Highrise integration and start managing Highrise data within LiveAgent (and the other way around). Register new deals, edit existing deals, and more. Highrise integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SharpSpring
Syncing LiveAgent and SharpSpring allows you to automatically sync contact information across both platforms. SharpSpring integration
Salesforce (soon)
Add new or edit existing deals in your SalesForce pipeline directly from your LiveAgent ticket info panel. Reduce duplicate data entry across different applications and focus on providing a seamless support experience for your most valued customers instead.
Email marketing
ActiveCampaign
Integrate ActiveCampaign with LiveAgent to automate processes like creating new deals, updating contacts, and more. ActiveCampaign integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Klaviyo
Subscribe your customers to your Klaviyo mailing lists within LiveAgent. Integrate the two tools to reduce the amount of effort and time you have to put into managing your database. Klaviyo integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SpamAssassin
Filter incoming emails through SpamAssassin’s spam filter. Emails marked as spam can be still found in the tickets marked as spam. SpamAssassin integration
AWeber
Activating the AWeber plugin will allow you to subscribe and unsubscribe contacts to and from your mailing lists directly from LiveAgent. AWeber integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
GetResponse
Add customers to your GetResponse mailing lists from your ticket info panel. To avoid sending spam emails, an opt-in email is sent to the contact when you add them to a new mailing list. (The subscription must be confirmed by the contact). GetResponse integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subscribe and unsubscribe contacts from your MailChimp mailing lists directly from LiveAgent. MailChimp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Social
GIPHY
GIPHY Search enables you to instantly find the exact GIF you’re looking for and insert it into the body of your ticket. GIPHY integration
Socialbakers
Socialbakers integration for LiveAgent can help you with social media management and ticketing. Socialbakers integration
Phone
Cloudtalk
CloudTalk displays contact details, call history, notes, and tickets related to the caller and syncs them with LiveAgent. Cloudtalk integration
Chatbot
Quriobot
Create an intuitive chatbot that will interact with your customers at all times. Quriobot chatbot can be used for lead generation, customer support, and feedback. Quiobot integration
Tracking
Clockify
Use Clockify to track the amount of time you spend on resolving tickets and editing knowledge base articles. Improve your productivity, profitability, and track team activity logs. Clockify integration
Jira
Connect Jira with your LiveAgent account to view tickets related to Jira tasks, merge tasks with tickets from specific customers, and search for Jira tickets in LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Track events of live chat sessions in Google Analytics. Thanks to this data you can evaluate the impact of live chat on conversions or your agents on company sales. Google Analytics integration
Workflow
Bold BI
Use data from LiveAgent to create a dashboard with real-time information about your incoming inquiries. Bold BI integration
CloudApp
Capture your screen, annotate it, and send it over in an attachment with CloudApp. Help your customers understand exactly what you need from them to solve their problems effectively. CloudApp integration
Zapier
Connect Zapier with your LiveAgent account to set up custom triggers that perform desired actions. Zapier integration
Pabbly
Use Pabbly’s triggers, logic rules, filters, and conditions to streamline sales, marketing, and support processes across different platforms. Pabbly integration
Feedback
Klaus
Rate your agent's performance, give feedback according to various criteria, improve your workflow, and more. Klaus integration
Nicereply
Do you know how customers feel about your customer service? Track the quality of your customer service with Nicereply – an all-in-one customer satisfaction survey tool built for LiveAgent. Nicereply integration
eCommerce
CS-Cart
LiveAgent’s CS-Cart integration enables you to place a live chat button on your CS-Cart store. CS-Cart integration
1 Chat button
Fortune 3
LiveAgent’s Forune3 integration enables you to place a live chat button on your Fortune3 store. Fortune 3 integration
1 Chat button
Magento 2
Gather insights about your customer’s previous orders from your Magento store directly from your LiveAgent ticket details panel. Magento 2 integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Oxatis
Start providing better customer support by placing a live chat button on your Oxatis store. Oxatis integration
1 Chat button
Post Affiliate Pro
Start providing more personalized customer support by placing a live chat button on your affiliate panel and signup pages. Post Affiliate Pro integration
Prestashop
Place a live chat widget on your Prestashop site and view your customer’s orders directly from your LiveAgent ticket details panel. Prestashop integration
Shopify
Place a live chat button on your Shopify store. Shopify integration
1 Chat button
Volusion
Start providing personalized customer support by placing a live chat button on your Volusion store. Volusion integration
X-Cart
LiveAgent’s X-Cart integration enables you to place a live chat button to your X-Cart stores. X-Cart integration
1 Chat button
3dcart
LiveAgent’s 3dcart integration enables you to place a live chat button on your 3dcart store. 3dcart integration
Bigcommerce
Place a live chat button on your Bigcommerce store. Bigcommerce integration
CoreCommerce
Place a live chat button on your CoreCommerce store. Corecommerce integration
1 Chat button
Opencart
Place a live chat button on your Opencart store. Opencart integration
Monitoring
NetCrunch
Convert NetCrunch alerts into tickets and receive them directly into your LiveAgent helpdesk. NetCrunch integration
LDAP
Import agents from the LDAP directory structure or login agents using LDAP authentication method. If the LDAP service is not available, LiveAgent will use its own default auth method. LDAP integration
Migration plugins
Help Desk Migration by Relokia
Migrate your data between on-premise and cloud-based help desk systems with Relokia. Migratable data includes tickets, agents, groups, contacts, tags, attachments, notes, and custom fields. Relokia integration
Billing management
ChargeDesk
View your customer’s recent payments, refunds, or standing orders without having to log in to your ChargeDesk account. Integrating ChargeDesk with LiveAgent will speed up your support and make you more knowledgeable about each customer. ChargeDesk integration
Braintree
Cancel and refund payments directly from your LiveAgent dashboard ticket panel. Braintree integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
2Checkout
Place a live chat button on your 2Checkout store. 2Checkout integration
Project management
ClickUp
Convet emails into taks, link tickets into existing tasks, and manage projects from LiveAgent. ClickUp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ProjectManager.com
Project Manager helps you manage agents and departments by creating new tasks, timesheets or projects when new customers join LiveAgent. ProjectManager.com integration
Support and services
Customer Service
We offer 24/7 customer support year-round. Contact us on live chat, email, phone, social media, or through our customer portal. We also offer multi-lingual support.
24/7
24/7
24/7
24/7
White Glove Setup
Sit back and relax while we set up your LiveAgent account for you. Log in to a ready to use helpdesk system that will boost your agent’s productivity and improve your customer service.
Knowledge Base
Create categories in your customer portal based on your products, services, or types of customers. Create knowledge base search widgets and provide customers with easy access to your knowledge base articles. Knowledge Base feature
IPhone/Android apps
We offer a LiveAgent app for both Android and iOS operating systems. iPhone/Android mobile applications feature
Multiple language support
LiveAgent currently supports 45 language translations with new ones being added regularly. Multiple language support feature
Multiple website support
Have multiple businesses, products, or subdomains with unique websites? No problem, LiveAgent can fetch and streamline all tickets into a single LiveAgent account.
Multibrand Support
Create multiple knowledgebases for each of your products, brands, or user groups.
Hardware IP phone
Feel more comfortable using your hardware phone? No problem! Connect it with LiveAgent to answer calls on it. There’s no need to use softphones or answer calls in-browser if you’re not into it.
Security & permissions
EU/US/UK/SG Data Center
Currently, we have multiple data centers around the world. We are installing our customer accounts on the best possible server point depending on where they are located and taking their national laws into account. Multiple Data Centers
SPAM filters
Save time and fight against spam with automatic spam filtering. LiveAgent implements the SpamAssassin anti-spam platform, which blocks spam. SPAM filters feature
Access restriction to agent panel
Restrict the number of IP numbers that have access to your agent panel.
Password Policy Management
LiveAgent ensures that the password you select for your account hasn’t been compromised in previous data breaches.
2-Schritte-Verifizierung
Schützen Sie Ihr LiveAgent-Konto mit Ihrem Passwort und einem zusätzlichen code von der Google Authenticator-Mobilapp. 2-Schritte Verifizierungsfunktion .
HTTPS-Verschlüsselung
Alle von LiveAgent gehosteten Konten verwenden eine sichere Verbindung mit dem HTTPS-Protokoll. HTTPS-Verschlüsselungsfunktion
Gesperrte Besucherliste
Sendet jemand Spam oder ist nervig? Sperren Sie seine IP-Adresse, um ihn davon abzuhalten, mit Ihnen zu chatten. Heben Sie die Sperre, wann immer Sie möchten, indem Sie die Liste der Besucher, die vom Chat gesperrt sind, überprüfen.
Audit Log
Finden Sie etwas merkwürdig? Sehen Sie sich den Audit log an, um zu sehen, welche Handlungen jeder Agent während eines bestimmten Zeitraumes durchgeführt hat. Audit logfunktion
9$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Kreditkartenmaskierung
Die Kreditkartenmaskierung stellt sicher, dass sensible Informationen nicht in Chat-Archiven und -Transkripten gespeichert werden. Suchen & Ersetzen-Funktion
9$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)
Automatische Datenlöschung/-Verschlüsselung
Senden Ihnen Ihre Kunden sensible Daten? Nutzen Sie unsere Suche & Ersetzen-Funktion, um Daten zu verschlüsseln, bevor sie in Ihrer Datenbank gespeichert werden. Suchen & Ersetzen-Funktion
9$ / Monat / pro Konto
Zusätzliche monatliche Funktionsgebühr. (Die Zahl der Agenten in Ihrem Konto erhöht oder verringert diese zusätzliche monatliche Gebühr nicht.)

Benötigen Sie Hilfe bei der Auswahl des besten Plans für Sie?

Jedes Geschäft ist anders. Wir haben ein Team von Kundenerfolg Managern, die bereit sind, Ihren spezifischen Anwendungsfall zu untersuchen.

FAQ

Jede Probephase beginnt mit All-inclusive-Zugriff und gibt Ihnen für 14 Tage Zugang auf alle LiveAgent-Funktionen. Eine Kreditkarte wird bei der Anmeldung zur Probephase nicht erfordert. Um Ihr Konto weiterhin zu nutzen können Sie Kreditkartendetails eintragen und zu einer bezahlten Version upgraden.

Es ist theoretisch nicht möglich von einem kostenlosen Konto zu einer 14-tägigen Probephase und umgekehrt zu wechseln. Sorgen Sie sich jedoch nicht, denn Sie können jederzeit von einem kostenlosen Konto zu einem bezahlten Abonnement upgraden. Beachten Sie bitte, dass Sie danach nicht zu einem kostenlosen Konto zurück wechseln können. Kostenlose Konten haben Einschränkungen. Deshalb ist es nur möglich, alle verfügbaren LiveAgent-Funktionen zu testen, wenn Sie zu einem bezahlten Plan wechseln oder ein weiteres Konto für die 14-tägige Probephase erstellen.

Natürlich! Wir möchten, dass sich Unternehmen für unseren kostenlosen LiveAgent-Plan anmelden und die grundlegenden Helpdesk-Funktionen verwenden. Gleichzeitig müssen wir Beschränkungen festlegen, um Missbrauch zu vermeiden. So können wir kleinen Unternehmen beim Wachstum und einem potenziellen Upgrade auf unsere unbeschränkten Pläne mit allen Funktionen helfen.

Nein. Es gibt keine Verträge. Wir verrechnen Kosten auf einer Monatsbasis. Sie können Ihren Plan jederzeit up- oder downgraden und Angestellte hinzufügen oder entfernen. Es gibt keine Einrichtungsgebühren und der Kundenservice, sowie Produktaktualisierungen sind immer kostenlos.

Ja. Wenn Sie ein Enterprise-Unternehmen leiten, kontaktieren Sie uns bitte, um mehr über die Optionen zu erfahren. Sie können sich auch die Enterprise-Preisgestaltung ansehen oder eine Angebotsanfrage einsenden.

Wir akzeptieren alle gängigen Kreditkarten inklusive Mastercard, VISA, Diners und American Express. Wir akzeptieren auch Zahlungen über PayPal. Wenn Sie eine andere Zahlungsmethode verwenden möchten, kontaktieren Sie bitte unseren Kundensuppport über support@liveagent.com.

Ist Ihr Kundenservice saisonal und Sie müssen Angestellte zu bestimmten Zeiten hinzufügen oder entfernen? Wir verrechnen Ihnen nur die tatsächliche Verwendung.

Wir möchten sicherstellen, dass all unsere Kunden unseren Dienst erfolgreich nutzen und genießen können, egal unter welchen Bedingungen. Wenn einige Nutzer zu viele Daten verwenden oder die Regeln brechen und somit andere Nutzer beeinträchtigen, liegt es uns offen, diese Nutzer zu kontaktieren um ihre Nutzung und Einschränkungen zu besprechen oder ihre Konten zu kündigen. Wir behalten das Recht vor, Kontoeinschränkungen ohne vorherige Ankündigung zu ändern.

Natürlich! Wir bieten professionelle Sicherheit. Unsere Konten werden in namhaften Datenzentren gehostet und sind durch 24-Stunden-Überwachung geschützt. Wir arbeiten außerdem mit mehreren Sicherheitsforschern, um stets die aktuellsten Sicherheitsstandards einzuhalten. Alle Konten enthalten SSL-Verschlüsselung, sodass Ihre Daten sicher sind.

Um für blitzschnelle Servicegeschwindigkeiten zu sorgen werden Ihre Kontodaten in dem nächstgelegenen Datenzentrum, basierend auf Ihrem geografischen Standort, gespeichert. Wir haben derzeit Datenzentren in Dallas (USA), Newark (USA), London (UK), Frankfurt (Deutschland) und Bratislava (Slowakei). Die Daten unserer europäischen Kunden befinden sich in einem unserer europäischen Datenzentren und wir befolgen GDPR-Richtlinien.

Wir sind für Sie da! Starten Sie gerne einen Live-Chat oder senden Sie uns eine E-Mail auf support@liveagent.com. Unser Support arbeitet rund um die Uhr, inklusive Feiertage und wir helfen Ihnen gerne mit jeglichen Fragen. Wir sind auch auf Live-Chat und per Telefon während den Geschäftszeiten der meisten Zeitzonen verfügbar. 

Peter Komornik

LiveAgent kombiniert exzellenten Live-Chat, Ticketing und Automatisierung, um unseren Kunden außergewöhnlichen Support zu bieten.

Peter Komornik, CEO
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