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Was ist Klaus?
Klaus ist eine Software zur Qualitätssicherung im Kundenservice und zur Überprüfung von Gesprächen, die es den Kundenbetreuungsteams erleichtert, internes Feedback zu geben. Es ist einfach, die Leistung Ihres Teams mit internen Bewertungen und anderen Funktionen zu verbessern.
Wie können Sie es verwenden?
Die Klaus-Integration für LiveAgent ermöglicht es Ihnen, Ihrem Team auf einfache Weise Feedback zu geben. Nachdem Sie die Integration aktiviert haben, können Sie LiveAgent-Tickets herunterladen. Sie können sie dann nach verschiedenen Kriterien bewerten, die Qualität der Tickets beurteilen und die Schwachstellen Ihrer Agenten erkennen.

Vorteile
- Bewerten Sie Ihre Agenten und Tickets von LiveAgent
- Feedback nach verschiedenen Kriterien geben
- Verbessern Sie Ihren Arbeitsablauf
- Verwalten Sie die Leistung Ihrer Agenten
Frequently asked questions
Was ist Klaus?
Klaus ist eine Plattform, die Ihnen einem Manager/Vorgesetzten erlaubt, die Leistung des Kundensupports oder -services des Unternehmens zu bewerten.
Warum sollten Sie Klaus in Ihren LiveAgent-Helpdesk integrieren?
Durch die Klaus-Integration erhalten Sie einen besseren Überblick über die Leistung Ihrer Agenten und Sie können Ihrem Team effizient Feedback geben.
The text discusses LiveAgent, a support and communication tool, and its features like agent interfaces, email notifications, and pricing. The text also explains industry and business solutions and mentions data protection and sales contacts. LiveAgent can help improve customer service and generate more revenue through positive customer experiences and employee engagement. User-generated content is also discussed as a valuable marketing tool. The use of live chat can improve customer satisfaction and increase profitability. LiveAgent offers a comprehensive solution for small businesses looking to improve their customer support.
LiveAgent is a cost-effective helpdesk software that offers unified communication, customer portal creation, and reduced support tickets. It provides various plans for all sizes of businesses, and the importance of knowing customers and website optimization for better conversion rates is highlighted. LiveAgent also offers migration plugins, free trials, and the ability to transfer data between software. The software allows easy and efficient management of customer interactions from one location, and a free trial is available. LiveAgent provides powerful content management tools, integrations with various CMS systems, migration support, and various VoIP and cloud communication services. The company offers webinars, templates, and a blog, and partner programs. The text also highlights LiveAgent's awards and partnerships, uses of cookies, and different sales contacts. Quality Unit, LLC owns the company, and the text gives its business terms, security policies, and data privacy policies.
The article emphasizes the importance of customer care and exceeding customer expectations in order to create a loyal customer base. LiveAgent, a customer support portal, offers resources for effective customer service and loyalty programs. The article also discusses the benefits of using customer service software, such as ticketing systems and call recordings, and stresses the significance of effective customer interaction in successful customer service. The article concludes with information on resources available through LiveAgent and the importance of qualified employees in customer communication.