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Was ist Close?
Close ist eine Kundenbeziehungsmanagement-Software, welche für Anrufe, E-Mails und die Abwicklung von Geschäften verwendet wird.
Wie können Sie es verwenden?
Mit der Close-Integration können Sie innerhalb Ihres LiveAgent-Dashboards Neuigkeiten und Updates verfolgen. Außerdem können Sie verschiedene Handlungen durchführen. Folgen Sie Informationen über neue Kunden, Anrufe, Kontakte, E-Mails, Leads, Exporte, Items im Posteingang und benutzerdefinierte Handlungen. Sie können Adressen zu Leads manuell hinzufügen, Massenhandlungen oder E-Mails erstellen, Abonnements verwalten und mehr.
Vorteile
- Sparen Sie Zeit, indem Sie von LiveAgent aus über Ihre Kunden informiert bleiben
- Erledigen Sie mehr von nur einer Lösung aus
Frequently asked questions
Was ist Close?
Close ist eine CRM-Software, die Ihrem Team erlaubt eine reibungslose Vertriebsautomatisierung zu erstellen.
Wie können Sie die Close-Integration in LiveAgent nutzen?
Durch die Close-Integration in LiveAgent können Sie Ihre Kundeninformationen ganz einfach aus einer Benutzeroberfläche verwalten. Darüber hinaus erhalten Sie Benachrichtigungen über alle Updates/Neuigkeiten direkt in Ihrem LiveAgent-Dashboard.
LiveAgent is a cost-effective helpdesk software that offers unified communication, customer portal creation, and reduced support tickets. It provides various plans for all sizes of businesses, and the importance of knowing customers and website optimization for better conversion rates is highlighted. LiveAgent also offers migration plugins, free trials, and the ability to transfer data between software. The software allows easy and efficient management of customer interactions from one location, and a free trial is available. LiveAgent provides powerful content management tools, integrations with various CMS systems, migration support, and various VoIP and cloud communication services. The company offers webinars, templates, and a blog, and partner programs. The text also highlights LiveAgent's awards and partnerships, uses of cookies, and different sales contacts. Quality Unit, LLC owns the company, and the text gives its business terms, security policies, and data privacy policies.
Erreichbar werden mit der Kontaktcentersoftware.
Kundendaten ermöglichen personalisierte Angebote. LiveAgent bietet Kontaktcenter-Software mit vielfältiger Kommunikationsunterstützung und effizientem Kundensupport. Voll funktionsfähiges Ticketing inklusive Smart-Ticket-Vertrieb und Workflow-Automatisierung.
The given text provides valuable information on email marketing in eCommerce, highlighting the importance of transnational emails, particularly welcome messages, in building customer loyalty and improving ROI. It also discusses different help desk software solutions and their features, integrations, and pricing. Additionally, the article offers templates for writing effective customer service emails and discusses various channels for effective SaaS distribution. The text concludes with a discussion on notification templates and their benefits in saving time and minimizing formatting errors.
This text describes the features and offerings of LiveAgent, a company that provides customer reviews, industry and business solutions, support, and data migrations. LiveAgent also offers a dashboard with a login feature, free demos, and a customer service portal. The portal is vital for a brand as it provides easy access to relevant information, and well-designed customer service portals contain policies, invoices, shipments, orders, and online payments. Additionally, telephone software can help companies reduce costs and improve accessibility, and LiveAgent, a helpdesk software with many features and integrations, can serve as a good alternative to call center software.